איך להתעורר עם ביהיפ

 

לכולנו יש רגעים שאנחנו מרגישים שהיינו נותנים מה שרק אפשר כדי להיות יותר ערניים,

בין אם אנחנו נופלים כבר עם הראש לתוך המסך בעבודה, מוצאים את עצמנו בוהים בחברים במהלך בילוי ומתעוררים אחרי כמה שניות בבהלה מסוימת של "איפה לעזאזל הייתי עכשיו?".

או שאנחנו פשוט רוצים להפיק יותר מהיום יום שלנו.

משפחה, חברים, תחביבים ועבודה אלו דברים מצוינים אבל הם "גוזלים" מאיתנו המון אנרגיה.

סוכר

אחד הדברים החשובים ביותר ביולוגית להפקת אנרגיה הוא הסוכר, גלוקוז, והוא מרכיב מרכזי בכמות האנרגיה שיש לנו כשהגוף למעשה לוקח את הסוכר שאנחנו צורכים והופך אותו לאנרגיה.

אבל, כמו הרבה דברים בחיים , צריך לצרוך סוכר במידה מסוימת.

ישנה כמות מסוימת של סוכר שהגוף שלנו צריך כל יום וצריכה נוספת של סוכר יכולה להוביל לבעיות רפואיות כגון: השמנה, לחץ דם גבוה ומחלות לב.

הגוף שלנו צריך בין 6 ל-9 כפיות סוכר ביום על מנת לתפקד בצורה תקינה ולא לגרום לבעיות רפואיות הנ"ל.

זהירות: משקאות אנרגיה

אחת הדרכים הפופולריות לגרום להתעוררות היא צריכה משקאות אנרגיה. דרך שתפסה את מקומה גם בתרבות המקומית כתוסף לאלכוהול ובכך משתחלת בעוד דרכים למערכת הביולוגית שלנו כשזה בכלל לא מה שהתכוון אליו המשורר.

המשקאות האלה מטרתם:

  • לעזור לנו להתעורר ולנטרל את תחושת העייפות.
  • להעלות את רמת הריכוז והחדות שלנו במהלך היום.

נשמע מדהים ואכן כך זה עובד.

על חלק זה משפיע יותר ועל חלק פחות.

אבל שוב, הכל חייב להיות במידה, בשביל לעשות סדר, משקאות האנרגיה הפופולריים מכילים כ-6 כפיות סוכר, בפחית של 250 מ"ל, שזה הרף התחתון לכמות הסוכר המומלצת ליום.

שלא נדבר על כמות קפאין גבוהה מהרגיל שקיימת במשקאות אלה שעל זה אפשר לכתוב ארוכות.

רובנו צורכים משקאות כאלה בתדירות מסוימת, בנוסף לרוטינת קפה מסוימת שיש מאיתנו שלא יכולים לוותר עליה.

ההרגשה המידית שחלק מאיתנו הרגשנו היא לחץ בחזה שנובע מצריכת יתר של הסוכר והקפאין.

זה נרגע אחרי כמה זמן ואנחנו לא מייחסים לזה הרבה חשיבות.

העיקר שהתעוררנו באותו הרגע.

בנוסף צריכה מוגזמת של המשקאות האלה גורמת לזה שהגוף שלנו מתרגל אליהם וההשפעה שלהם הולכת לאיבוד ואז אין שום טעם בשתייתם.

 

העזרו בטבע

ישנם חומרים טבעיים שעושים עבודה זהה ויכולים להיות חלק מהדיאטה שלנו שתופעות הלוואי שלהם לא מתקרבות בכלל לאלו שיכולים לגרום משקאות אלה והצריכה המוגברת של הסוכר שמגיעה איתם.

משקאות שיכולים לעזור לכם לפתור את בעיית העייפות בלי להרעיל את הגוף הם משקאות העשויים מצמחים, כמו למשל, תוצר של צמח הגוארנה.  ובנוסף חשוב שהממתיק של המשקה יהיה טבעי ולא סוכר לבן (הצמח סטיביה הוא ממתיק מעולה), ניתן לקרוא עוד על עייפות במאמר כאן ("עייפות מודרנית"), ניתן למצוא עוד מידע על רכיבים טבעיים שיעזרו לכם להתעורר בחברת ביהיפ שמקדמת מוצרים טבעיים בלבד ותורמת המון מידע לנושא.

 

לסיכום

  • צריכה של סוכר חייבת לעשות במינון שנכון לנו ולגוף שלנו, אחרת האפקט שהוא עושה מביא אתו תוצאות שיכולות להיות הרסניות מבחינה בריאותית.
  • כדאי להקדיש זמן להבין מה אנחנו מכניסים לגוף שלנו מבחינת כמויות סוכר כל יום ולהבין איך אנחנו יכולים לאזן את זה בצורה כזו ובהמלצת רופא כדי שלא נגיע למצב שזה גורם לנו לבעיות בריאותיות.
  • לא לחשוב שהגוף שלנו עמיד בכל ואנחנו יכולים לדחוף לתוכו כל מה שבלוטות הטעם שלנו חפצות בו או מה שהסביבה מכתיבה לנו שנכון לעשות ברגע מסוים

 

. חשוב לשים לעצמנו את הגבולות, להיעזר במוצרים טבעיים  כמו שמציעה חברת ביהיפ, קראו עוד בקישור הזה.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *