חליפות חתן – טיפים והמלצות

חליפות חתן – טיפים והמלצות

לקראת בחירת חליפת חתן ההתלבטות הולכת וגדלה בשל ההיצע הרב הקיים בתחום אופנת החתנים הכולל מגוון דגמים, צבעים וגזרות. אז כיצד תבחר את חליפת החתן האופטימאלית עבורך? ריכזו כאן את מיטב הטיפים וההמלצות שיעזרו לך בדרך לבחירה המוצלחת.

בערב החתונה החתן בדיוק כמו הכלה צריך להיראות במיטבו, לבוש בחליפה המתאימה לאופיו ולמידות גופו כמו כפפה ליד, הולמת ומחמיאה לו באופן המירבי. בעוד הכלה מקדישה לבחירת שמלתה זמן רב, נוהגים חתנים רבים לבחור בזריזות חליפה ולא להקדיש לכך יותר מדי תשומת לב. כמובן שהדבר אינו רצוי כאשר רוצים להגיע לבחירה המוצלחת ביותר.

התאמת החליפה לעונה ולאווירה בה נערכת החתונה

חתונות המתקיימות בערב נחשבות לאירועים בעלי אווירה רשמית יותר ולכן מומלץ לבחור בחליפת חתן אלגנטית לרוב מעונבת כך שהיא תתכתב בדיוק עם אופי האירוע. מלבד זאת, חתונות הנערכות בחורף מצריכות לבישה של חליפות חתן  בעלות הרכב בדים מחמם יותר לרוב צמר ופוליאסטר, לעומת בדים נעימים וקלים יותר המתאימים לעונת הקיץ כמו כותנה ופשתן שהם אווריריים יותר.

לחתונות המתקיימות בימים לוהטים ועל אחת כמה וכמה אירועי צהרים ניתן להסתפק בחולצה מכופתרת ללא מקטורן אלא בשילוב וסט, ולמי שנועז ניתן ללבוש אפילו ברמודה בצבעים בהירים בשילוב חולצה מעניינת או צבעונית.

רב גוניות, איכות הבדים וצבע החליפה

חליפת חתן בניגוד לשמלת כלה עשויה לשמש אתכם שוב ושוב באירועים נוספים כמו אירועים עסקיים או משפחתיים ואפילו בשבתות וחגים. חשוב לא להתפשר ולבחור בבדים איכותיים במיוחד ברמת גימור מעולה.

וכן, מומלץ לבחור בחליפה רב גונית שתוכלו להשתמש בה או במרכיביה בהמשך. חולצה לבנה חגיגית למשל הינה מאוד שימושית כמו גם מכנסיים ומקטורן בצבעים כהים. יחד עם זאת, בעניין הצבע חשוב לזכור שבחירת צבע כהה תהלום יותר חתנים בעלי צבע עור בהיר ולהיפך. לכן חשוב למדוד מספר גוונים על מנת למצוא את הצבע האידיאלי.

אביזרים לשדרוג המראה

פפיון, חפתים, עניבה מיוחדת, גרביים, מטפחת לדש החליפה ועוד הם רק חלק מהאביזרים המקנים לחליפה טוויסט מרענן. הכלל אומר לא להפריז בבחירת האביזרים, וככל שהם בולטים למשל פפיון בצבע אדום או חגורה בצבע לא שגרתי כך אסור להוסיף אביזרים נוספים שיכבידו על המראה ויגרעו מהמראה שלו.

נוחות והתאמת חליפת חתן למבנה הגוף

לכל מבנה גוף תתאים גזרה שונה של חליפה. בבחירת החליפה גם נתייחס לגובה החתן ולכן חשוב שתהיה התאמה למידות ומבנה גופו, למשל: מכנסיים בגזרת סופר סקיני יתאימו למבנה גוף צר ולחתנים גבוהים, לבעלי כתפיים רחבות רצוי לבחור במקטורן שאינו צמוד באזור זה. זה הזמן להתייעץ עם אנשי המקצוע באשר לגזרה המתאימה ביותר עבורך ולהתרשם ממספר דגמים שעשויים להחמיא לך. הטיפ החשוב ביותר הוא שתרגיש בנוח עם הגזרה הנבחרת כך שתוכל לנוע בחופשיות במשך שעות ארוכות לפני האירוע ובמהלכו.