איך בוחרים מתקני תצוגה איכותיים?

איך בוחרים מתקני תצוגה איכותיים?

אם יש לכם חנות בבעלותכם, אתם בוודאי מודעים לחשיבות של הצגת המוצרים בחנות.
אתם תרצו שהמוצרים יוצגו בצורה הטובה ביותר ללקוחות שפוקדים את החנות. איך תוכלו לעשות זאת בהצלחה? על ידי מתקני תצוגה איכותיים.

מדובר על השקעה חד פעמית לא גדולה שבאמצעותה תוכלו לא רק להבליט את המוצרים ולהציג אותם בצורה יפה ואסתטית, אלא גם תוכלו לשפר משמעותית את חווית הלקוחות בחנות וכתוצאה מכך גם להגדיל את היקף המכירות.

אז מאיפה מתחילים ואיך בוחרים מתקני תצוגה איכותיים?
אנחנו מזמינים אתכם להמשיך בקריאת הכתבה שלנו.

כמה מילים על מתקני תצוגה

יש מגוון גדול של מתקני תצוגה בהם, מתקני תצוגה לחנויות בגדים, לחנויות נעליים, לרשתות קמעונאיות, לרשתות פארמה, לחנויות אלקטרוניקה וסלולר לחנויות אופטיקה ועוד.
סוגי מתקני התצוגה שיש הם לוחות חריצים, סטנדים, מדפים ועוד.
מתקני תצוגה מגיעים במבחר צבעים, צורות וגדלים. למעשה, ניתן לראות שיש מגוון פתרונות תצוגה לכל חנות וכל תחום.

שאלת השאלות – איך בוחרים מתקני תצוגה?

חשוב מאוד להשלים כמה שלבים, כאשר מגיעים לבחירת מתקני תצוגה והם:

-יש לבצע הגדרה מדויקת ומפורטת של הצרכים שלכם ממתקני התצוגה.

-יש לבצע הגדרה מדויקת לתקציב שיש ברשותכם (הדבר יסייע לכם לא לחרוג מהתקציב שלכם).

-יש לעשות סקר שוק בין החברות השונות המתמחות בפתרונות תצוגה ומידוף ולבחור 2 או 3 חברות שיש עליהן המלצות חיוביות (תוכלו לבקש לדבר עם לקוחות של החברה ולשמוע מהם המלצות, תוכלו לשאול קולגות ואנשי מקצוע לגבי המלצות על חברות וגם תוכלו למצוא המלצות בכרטיסי העסק של החברות המופיעים בגוגל וכמו כן למצוא אותן גם ברשתות החברתיות).

-יש לקחת הצעות מחיר התחלתיות מכל חברה ולבחור בחברה שנתנה את המחיר ההוגן ביותר וגם זאת שהרגשתם שקיבלתם ממנה יחס טוב ושירות אדיב.

-בדקו שאתם מקבלים אחריות מלאה על מתקני התצוגה וכמו כן, שהחברה דואגת לשילוח ולהתקנה.

בוחרים מתקני תצוגה

אחרי שהשלמתם בהצלחה את כל השלבים שהוזכרו לעיל, תוכלו לקבוע פגישה מסודרת עם החברה בה בחרתם. מי שילווה אתכם בתהליך בחירת מתקני התצוגה וכמו כן יציג בפניכם פתרונות תצוגה רלוונטיים נוספים יהיה הצוות המקצועי של החברה. הליווי יהיה לאורך כל תהליך הבחירה וגם בשלב התקנת מתקני התצוגה. כך תוכלו להיות בטוחים שאתם נמצאים בידיים טובות והתהליך כולו יהיה פשוט ונוח עבורכם.

כמה מילים לסיכום…

אין ספק בכלל שמתקני תצוגה הם כלי פרסום אפקטיבי ויעיל המציג את מוצרי העסק בצורה הטובה ביותר ועל כן נמליץ לכם לא להסס ולהשקיע ברכישת מתקני תצוגה. אתם רק תרוויחו מכך.
זכרו שמדובר על השקעה חד פעמית לא גדולה וכזאת שתוכלו להנות ממנה לאורך זמן.
שיהיה בהצלחה!