איך לגרום לילדים להיות מצוינים באנגלית?

איך לגרום לילדים להיות מצוינים באנגלית?

תסכימו איתנו שיש הרבה ילדים שיודעים טוב אנגלית, אבל כאשר משתנקים כאשר הם צריכים לדבר באנגלית. הדבר נובע מכל מיני סיבות בהן, מבוכה, דקדוק או אוצר מילים חסר. מיומנות דיבור באנגלית היא בין המיומנויות החשובות ביותר שיש. במידה ואתם מעוניינים לשפר את המיומנות הזו אצל הילדים שלכם, נמליץ לכם להמשיך בקריאת הכתבה.

קריאת ספרים ופתרון של מבחנים

עליכם לעודד את הילדים שלכם לקרוא כמה שיותר ספרים וגם לפתור מבחנים עם טקסטים ושאלות. מבחר גדול של מבחנים לכיתות א' עד ו', תוכלו למצוא באתר "בהצלחה". לדוגמה, אם הילד שלכם נמצא בכיתה ו', תוכלו להדפיס לו מהאתר קובץ מבחן באנגלית לכיתה ו וכך הוא יוכל לתרגל את האנגלית שלו.

דברו עם הילדים 10 דקות ביום באנגלית

הקפידו על כך ותראו איך מיומנות הדיבור של הילדים תשתפר בצורה משמעותית. את השיחה תוכלו לקיים בכל מיני נושאים. בחרו נושאים שיהיו מעניין גם עבור הילדים שלכם.

למדו את הילדים לחשוב באנגלית

זה אולי רק נשמע מוזר, אבל זה מאוד אפקטיבי. ממש כמו המבוגרים, גם הילדים חושבים על מה הם רוצים או צריכים לעשות. על כן, למדו אותם שכאשר הם חושבים, שינסו לעשות זאת לא בעברית אלא באנגלית.

תעבדו עם הילדים על האוצר מילים שלהם

כאשר מדברים באנגלית, השיחה מבוססת על היכרות עם מילים. למעשה, המילים מרכיבות את המשפטים שיש בשיחה. על כן, מומלץ שהילדים ילמדו כמה שיותר מילים.

עודדו את הילדים לצפות בסדרות או סרטים

הדבר מסייע רבות לשיפור רמת האנגלית. מומלץ להסתיר את הכתוביות שיש בעברית. הדבר יתרום לכך שהשמיעה של האנגלית רק תתחדד עוד יותר. אפשר גם להגביר את עוצמת הקול של הסדרה או הסרט וכך לשמוע בצורה הטובה ביותר את כל מה שנאמר.

רשמו את הילדים לשיעורים פרטיים באנגלית עם מורה מוסמך

כך יהיה אפשר לתרגל בצורה הטובה ביותר את השפה וכמו כן את כל המיומנויות הנדרשות ללימוד שהן, קריאה, כתיבה ודיבור. נכון, זה לא זול אבל זה בהחלט יכול לעזור לילדים להיות עוד יותר טובים באנגלית.

השתמשו בתוכנות או אפליקציות

יש מגוון רחב של תוכנות ואפליקציות שמתאימות במיוחד ללימוד אנגלית. הן מבוססות על ממשק ידידותי ונוח. חלק בתשלום וחלק בחינם.

השמיעו לילדים שירים באנגלית

כן, כן, גם שמיעת מוזיקה באנגלית יכולה לתרום לשיפור האנגלית. תודות לשמיעה, אפשר לדעת כיצד אומרים את המילים בצורה הנכונה.

כמה מילים לסיכום…

השפה האנגלית היא השפה הכי פופולארית שיש היום ומומלץ מאוד לדעת אותה הכי טוב שיש. יכולת הספיגה של הילדים היא מצוינת ואין ספק שזה הזמן הטוב ביותר לתת דגש על למידת השפה.
נמליץ לכם לעשות זאת באמצעות כל הטיפים שהוזכרו לעיל. שיהיה בהצלחה!