משחקי קופסה שיעבירו לכם את החורף הקרוב

משחקי קופסה שיעבירו לכם את החורף הקרוב

תסכימו איתנו שאין כמו לשבת עם חברים או בני משפחה ולשחק במשחקי קופסה, במיוחד כשבחוץ יורד גשם. בכתבה הבאה, תמצאו המלצות למשחקי קופסה מעולים.

מוכנים? אנחנו מתחילים!

המלצה מס' 1 – בואו נדבר רגע

משחק חדש עם קלפי אסוציאציה שלא רק יוצרים גירוי אצל השחקנים, אלא גם מעוררים ומדובבים אותם לשיח, מחשבה והפגנת רגשות. המשחק מתאים לגילאי 8 ומעלה. המשחק כולל 243 קלפים ב-9 קטגוריות, קוביות, לוח משחק ומסלול משחק מרתק.
לפרטים נוספים על המשחק, הקליקו: בואו נדבר רגע.

המלצה מס' 2 – טריוויה 90'

משחק הכולל 220 קלפים. בקלפים, מופיעות כ-1200 שאלות טריוויה משנות ה-90 ושנות ה-80. הקטגוריות של השאלות מגוונות מאוד ובהן, ספורט, תרבות, טלוויזיה ועוד. המשחק מתאים ל-2 משתתפים ומעלה.

המלצה מס' 3 – ג'ונגל ספיד

מדובר על משחק שדורש זריזות מחשבה, זריזות ידיים וכמובן מהירות אבחנה. המשחק כולל 80 כרטיסים של צורות שונות וכמו כן כולל גם כלי טוטם העשוי מעץ. המשחק מתאים ל-3 משתתפים ומעלה. המטרה העיקרית במשחק היא להיפטר מכל הקלפים.

המלצה מס' 4 – אסקייפ רום

אם אתם אוהבים חדרי בריחה, אתם תאהבו גם את המשחק הזה. יש לרשותכם 60 דקות למצוא את הצופן וכל זאת באמצעות אתגרים וחידות שתצטרכו לפתור. המשחק מתאים ל-3 עד 5 משתתפים.

המלצה מס' 5 – קטאן

מדובר על משחק לוח גרמני. אפשר לומר שבשנים האחרונות, המשחק הפך ללהיט אצל כל מי שאוהב משחקי קופסה. זהו משחק אסטרטגיה לכל דבר. יש לצבור נקודות ניצחון. למעשה, המשתתף שמגיע ל-10 נקודות הוא זה שמנצח במשחק. על מנת להשיג את הנקודות, יש להקים ערים ויישובים, יש לבנות דרכים ויש להקים צבא.

המלצה מס' 6 – טאבו

זהו משחק כרטיסיות. כל משתתף במשחק, צריך לגרום לקבוצה שלו לנחש את המילה שיש בקלף שלו וכל זאת מבלי לומר מילות שכתובות בכרטיס.

המלצה מס' 7 – שם קוד

משחק שעושה כבוד גדול לחקירות ולמורשות של מרגלים. על מנת לשחק במשחק, יש להתחלק לשתי קבוצות של מרגלים. כל קבוצה צריכה לנחש מי הם הסוכנים. לשם כך, על כל קבוצה לחלץ רמזים מהמנהיג של הקבוצה. למעשה, כל רמז הוא מילה הקשורה לכמה מילים שיש על לוח המשחק. כאשר אתם משחקים במשחק, עליכם לשים לב שאתם לא מנחשים רמזים של הקבוצה היריבה. המשחק מתאים ל-2 משתתפים ומעלה.

המלצה מס' 8 – מנקלה

משחק לוח הכולל לוח משחק צר וארוך עם 12 גומות ומספר גדול של חרוזים. לכל משתתף יש 6 גומות וקופה. המטרה היא לאסוף כמה שיותר חרוזים לקופה. המשחק מתאים ל-2 משתתפים.

המלצה מס' 9 – מונופול

תסכימו איתנו שאין מה לדבר על משחקי קופסה, מבלי להזכיר את המשחק הנוסטלגי והאהוב שהוא כמובן משחק המונופול. המטרה היא להיות עם הרכוש וסכום הכסף הגדול ביותר בסיום המשחק. המשחק מתאים ל-2 משתתפים ומעלה.

המלצה מס' 10 – דמקה

גם כאן בדומה למונופול, מדובר על משחק נוסטלגי ואהוב. המטרה היא להוריד את כל חלקי היריב מלוח הדמקה. המשחק מתאים ל-2 משתתפים.