טיפים לבחירת חברה לאחסון אתרים

טיפים לבחירת חברה לאחסון אתרים

רוצים לשפר את תכנית האחסון לאתר שלכם? מקימים אתר חדש ומחפשים לו אחסון?
ריכזנו לכם טיפים שיעזרו לכם לבחור את חברת האחסון המתאימה.
מוכנים? אנחנו מתחילים!

מיקום השרת ביחס לגולשים שלכם

במילים פשוטות, עליכם לבחור חברת אחסון הנמצאת במדינה בה מתגוררים רוב הגולשים שלכם. קחו בחשבון שככל שהאתר יהיה קרוב יותר אל הגולשים, כך הוא גם יטען מהר יותר ועל כן הדבר יתרום לשיפור חווית המשתמש. על כן, אם הגולשים שנכנסים לאתר שלכם נמצאים בישראל, מומלץ שתאחסנו את האתר בחברת אחסון שיש לה חוות שרתים מקומית.

שירותי אירוח שיתופיים

עליכם לדעת שקיימים 2 סוגים של שרתים. שרת שיתופי בו מאוחסנים המון אתרים ושרת ייעודי שמיועד לאתרים שלכם בלבד. כאשר מדובר על שרת שיתופי, לכל אחד מלקוחות השרת, יש שטח אחסון משלו. כך תוכלו להוזיל משמעותית את העלויות שלכם וזאת בהשוואה לשרת הייעודי שהינו יקר יותר.

אבטחת מידע

עליכם להעדיף חברת אחסון ששומרת על תקנים של אבטחת מידע. כך יהיה אפשר למנוע מצבים של פריצות לאתרים על ידי האקרים. יש לוודא שהחברה משתמשת בפתרונות תוכנה וגם חומרה לאבטחת האתר. כמובן שחשוב גם להתקין על השרת תעודת SSL. הדבר מבטיח שהמידע שעובר בין השרת לגולש יהיה מוצפן. שימו לב, אם לא יהיה לכם SSL, הרי שדירוג האתר שלכם עשוי להיפגע.

שירות לקוחות זמין

אין ספק שתקלות הן חלק בלתי נפרד מהעולם הדיגיטלי. קחו בחשבון שגם אם בחרתם בחברת אחסון שיש לה חוות שרתים יציבה וגדולה, הרי שעדיין מדי פעם עשוית להיות נפילות של השרתים. על כן, מומלץ מאוד שיהיו מגוון דרכים לצור קשר עם החברה. זה יכול להיות באמצעות צ'אט, אי-מייל, וואטסאפ ועוד. כמו כן, חשוב שתהיה לחברה מחלקת תמיכה שתהיה זמינה 24/7.

רוחב פס

מומלץ מאוד לבחור בחברת אחסון המציעה חבילות עם רוחב פס משתנה. יכול להיות שבהתחלה, לא יהיו הרבה גולשים שיבקרו באתר שלכם ואז לא תצטרכו רוחב פס גבוה. מה שכן, עם הזמן יכול להיות שהאתר שלכם יהפוך להיות פופולארי ועל כן תצטרכו רוחב פס גבוה יותר. אם החברה מציעה חבילות גמישות, הדבר יבוא לטובתכם.

שרתים עם נפח אחסון רב

באתרי אינטרנט יש כמות גדולה של תמונות, סרטונים ועמודים. כאשר מבצעים קידום לאתר, מעדכנים גם את העמודים שהוא מכיל. על כן, מומלץ שחבילת האחסון שאתם בוחרים תהיה עם נפח אחסון שיספיק לכל התכנים שיש לכם באתר.

חברה עם המלצות ומוניטין

אפשר להיכנס לכמה אתרים של חברות אחסון ולבדוק מי הלקוחות שלה. כמו כן, אפשר גם לקרוא המלצות בכרטיס העסק המופיע בגוגל וכמו כן בקבוצות בפייסבוק. מומלץ לבצע השוואה בין כמה חברות מומלצות ולבחור מהן אחת ובה לאחסן את האתר.