ירח דבש במקסיקו – החופשה הרומנטית המושלמת

ירח דבש במקסיקו – החופשה הרומנטית המושלמת

אם אתם מחפשים את היעד הטוב ביותר עבור ירח דבש רומנטי ומהנה, אין ספק כי מקסיקו מהווה את היעד המדובר. ניתן לבקר במקסיקו בכל ימות השנה אך החודשים שמומלץ ביותר לבקר בה הם: אוקטובר עד מאי. החודשים ספטמבר ויוני בדרך כלל חמים ורטובים. קנקון מקסיקו אשר מהווה יעד פופולארי שלא כדאי לוותר עליו אם מגיעים למקסיקו לרוב תהיה בעלת מזג אוויר חם ולח לאורך השנה כולה. העונה היבשה היא בין החודשים פברואר למאי ואילו העונה הרטובה תהיה בין אפריל לנובמבר. חשוב ללא ספק לבחור את הזמן הנכון להגיע למקסיקו על מנת להנות מירח דבש חלומי.

ירח דבש במקסיקו – מקסיקו סיטי

אם אתם נוחתים במקסיקו סיטי בדרך לאחד מהיעדים האחרים במדינה, בהחלט כדאי לכם להקדיש זמן לבירה הענקית של מקסיקו אשר נחשבת גם לעיר הגדולה ביותר בעולם. תוכלו להנות מפיקניק נחמד בפארק ירוק וגדול המציע נוף שונה משאר העיר הסואנת. הפארק המדובר נחשב לסנטרל פארק של מקסיקו סיטי ומלבד מדשאות ירוקות ניתן לצאת לשייטת בסירת פדלים באגמים או לבקר בגן החיות שמסביב. כמו כן, מחוץ לעיר, כחצי שנה נסיעה תחכה לכם טאוטיווקאן שהיא העיר הגדולה ביותר ביבשת אמריקה וכיום היא מהווה בעיקר אתר ארכיאולוגי הכולל שתי פירמידות ענקיות. אין ספק כי מקסיקו סיטי מתאימה לזוגות אשר מעוניינים לשלב בחופשה שלהם נוף עירוני, אתרים ארכיאולוגיים מרשימים וכן אטרקציות שונות ומגוונות.

קנקון

קנקון מצויה בחצי האי יוקטאן. מדובר על יעד אהוב ופופולארי ביותר בקרב מטיילים שמגיעים למקסיקו ומעוניינים בחיי לילה תוססים ומגניבים וכן בחופים נהדרים. זוגות רבים אשר מתכננים את ירח הדבש שלהם נוהגים להתחיל או לסיים אותו במלון מפואר על החוף בעיירת הנופש. ניתן להגיע לקנקון בטיסה לשדה התעופה הבינלאומי בעיר. קנקון ללא ספק מהווה יעד מתוייר מאוד והחופים שלה לרוב עמוסים מאוד בנופשים. המלונות רבים ואף מפוארים ואפשר ללון במלון הממוקם ממש על החוף עם נוף קסום לים. אם אתם מעוניינים בבילוי בלתי נשכח כאשר אתם שוהים בעיר, לא כדאי שתוותרו על מועדון הקוקו בונגו אשר מציע מופעי מחווה מדליקים לאמנם מפורסמים כגון: מדונה, ביונסה ועוד.

איסלה מוחרס

לאחר השהות בקנקון לא מעט ממשיכים באמצעות מעבורת לאיסלה מוחרס. מדובר על אי שקט וקטן יותר. יחד עם זאת, בשל הקרבה ביניהם, ניתן ללון בקנקון ולקפוץ ליום אחד לחופים של איסלה מוחרס מבלי ללון באי. איסלה מוחרס הוא אי שכדאי לבקר בו. הוא רגוע, שליו וקטן והוא שונה מקנקון שהיא הומה ושוקקת חיים. באיסלה מוחרס ניתן למצוא חופים לבנים וכן מים צלולים בצבע טורקיז מדהימים. חשוב מאוד לדעת שבצד המזרחי של האי החופים נחשבים לסוערים יותר עם גלים גבוהים ולעומת זאת בצעד המערבי המים רגועים יותר.