דרכים מעולות לשיווק אופליין ואונליין

דרכים מעולות לשיווק אופליין ואונליין

לכל עסק דרוש שיווק. זה יכול להיות שיווק אופליין, שיווק אונליין וההמלצה הכי טובה היא לשלב את שתי השיטות. איך תדעו שאתם עושים את השיווק בהצלחה? אנחנו מזמינים אתכם להמשיך בקריאת הכתבה.

שיטות לשיווק אופליין

מדובר על שיטות פרסום שאינן דיגיטליות שאפשר להשתמש בהן לצורך שיווק של מוצרים ושירותים. להלן השיטות הפופולאריות:

-פליירים – שיטת שיווק וותיקה יחסית שעובדת טוב גם היום. כל מה שצריך לעשות הוא להגיע לבית דפוס מומלץ ולהדפיס כמות של פליירים. ההמלצה היא להדפיס בתור התחלה 100 פליירים. ניתן לחלק אותם בתיבות דואר, במרכזי קניות גדולים וכמו כן אפשר לחלק אותם לעוברים ושבים ברחובות העיר. בפלייר יהיה כתוב על השירות או המוצר שאתם רוצים למכור. מומלץ גם לצרף קופון הנחה או בכלל לציין שיש מחיר מבצע מיוחד.

-שלטים לעסקים – ניתן להעביר באמצעותם מסרים שיווקיים. התוצאות הן מעולות. כל מה שצריך לעשות הוא לגשת לחברה המתמחה בתכנון ועיצוב שלטים. אתם כבר תקבלו המלצות מהצוות המקצועי לגבי גודל השלט, הצבעים המומלצים לשלט, אורך המלל ועוד.

-פרסום בעיתונים גדולים – עיתונים מודפסים נמכרים מדי יום וכמובן גם בסופי שבוע. בעיתונים, אפשר לראות שמופיעות פרסומות של עסקים וחברות. העיתונים נקראים על ידי אלפי אנשים ועל כן במידה ותחליטו לפרסם בעיתון על המוצר או השירות שלכם, הרי שתוכלו להגיע להמון לקוחות פוטנציאליים שיפגינו עניין ואף יבצעו מכם רכישה.

-מוצרי פרסום – מדובר על כל מיני מוצרים בהם מופיע הלוגו של העסק, הסלוגן שלו ופרטי ליצירת קשר. אפשר לחלק אותם בתור מתנה לקהל לקוחות, לספקים, לסוכני מכירות ולעובדים. יש מגוון גדול של מוצרי פרסום בכל מיני מחירים. מוצרי פרסום פופולאריים הם: כובעים, חולצות, רמקולים ניידים, עטים ועוד.

שיטות לשיווק אונליין

מדובר על שיטות פרסום שהינן דיגיטליות, כלומר נעשות באינטרנט. יש יתרון גדול לשיווק כזה, שכן אפשר לקבל נתונים מדויקים על הפרסום ואפשר לדעת עד כמה הוא הצליח והאם באמת פנה לקהל היעד הנכון ובמידה ולא, אפשר גם לבצע פעולות על מנת לדייק אותו עוד יותר. להלן השיטות הפופולאריות:

-שיווק ברשת על ידי יצירת שיתופי פעולה עם אתרים אחרים.

-שיווק ברשת על ידי שליחת דיוור ללקוחות שאישרו את קבלתו.

-שיווק ברשת על ידי הצגת באנרים פרסומיים.

-שיווק ברשת על ידי קידום אורגני וקידום ממומן.

-שיווק ברשת על ידי פרסום של תכנים שיווקיים.

-שיווק ברשת באמצעות בנייה של נכסים דיגיטליים.

שורה תחתונה

במידה ותקציב הפרסום שלכם הוא מוגבל, נמליץ לכם להשתמש באחת או יותר משיטות השיווק אונליין שהוזכרו לעיל. במידה והתקציב לא מוגבל, נמליץ לכם לשלב שיטות אופליין וגם שיטות אונליין למקסימום תוצאות. שיהיה בהצלחה!