רעיונות לשיווק העסק אופליין

רעיונות לשיווק העסק אופליין

כיום, הרבה עסקים בוחרים לפרסם את עצמם באמצעות שיווק דיגיטלי. הם עושים זאת על ידי הקמת אתר אינטרנט, דף נחיתה, דיוור במייל, רשתות חברתיות ועוד. מה שכן, לצד השיווק הדיגיטלי, קיים גם שיווק אופליין. מומלץ מאוד שלא לוותר עליו. ההמלצה הכי טובה תהיה לשלב את שתי שיטות השיווק, כלומר להשתמש גם בשיווק דיגיטלי וגם בשיווק אופליין. לאחר מכן, יש לבחון את היעילות של כל שיטה וכך אפשר לדעת במה להשקיע יותר ובמה להשקיע פחות.

בכתבה הבאה נתמקד בכל מה שקשור לשיווק אופליין ונציע כל מיני דרכים ליישם אותו.
מוכנים? אנחנו מתחילים!

שימוש בשלטים

באמצעות שלטים לעסקים, אפשר לשווק את המוצר או העסק במהירות. השלט צריך להיות מדויק וללא עודף אינפורמציה. כמו כן, באמצעות השלטים, אפשר להגיע לקהל לקוחות גדול ורחב. יש מגוון שלטים מכל מיני חומרים בהם, שלטי PVC, שלטי פח, שלטים מוארים ועוד. כל מה שצריך לעשות הוא לפנות לחברה המתמחה בתכנון, ייצור ועיצוב שלטים ולבחור את השלט המתאים לעסק.

שימוש בפליירים

ניתן להשתמש בפליירים על מנת לקדם ולשווק את העסק. יש לעצב את הפלייר בצורה הנכונה עם דגש על המלל הנכון וגם התמונות המתאימות. אם הפלייר יראה מזמין, הרי שאנשים לא יזרקו אותו אלא ישמרו אותו ובמידת הצורך יתקשרו לעסק ויתעניינו במוצרים או השירותים שהוא מציע. פליירים אפשר לחלק במרכזי קניות גדולים, בשכונות מגורים ועוד. אגב, מומלץ מאוד להציע קופון של כמה אחוזי הנחה או מחיר מיוחד על המוצר או השירות שאתם מוכרים. כך אפשר לבדוק את יעילות הפלייר וזאת על ידי הלקוחות שיתקשרו אליכם ויבקשו את המחיר המיוחד או את קופון ההנחה שהצעתם בפלייר.

כרטיסי ביקור ושימוש במוצרי פרסום

מומלץ להגיע לכמה שיותר מפגשים עסקים וגם כנסים. יכולים לצאת מהם שיתופי פעולה מוצלחים. לפני שמגיעים אליהם, יש להצטייד בכרטיסי ביקור וכמו כן במוצרי פרסום הנושאים את הלוגו והטלפון של העסק. המשתתפים יוכלו לקחת את המוצרים, להשתמש בהם ולזכור את העסק ואת המוצרים והשירותים שהוא מציע.

פרסום בעיתונים הגדולים

אפשר לבדוק את עלויות הפרסום בעיתונים הגדולים. הם מוציאים מהדורות מודפסות מדי יום וכמובן גם בסופי שבוע. אפשר לפרסת את העסק, הכתובת ואת הטלפון וכך לקבל חשיפה גדולה. בהמשך, הדבר יביא גם לעוד לקוחות פוטנציאליים שיצרכו את השירותים והמוצרים שאתם מציעים.

כמה מילים לסיכום…

אם יש לכם עסק, תקפידו לפרסם את עצמכם כמה יותר. אל תתמקדו בשיטת פרסום אחת. שלבו כמה שיטות ובחנו בקפידה את היעילות של כל שיטה. קחו בחשבון שיכול להיות ששיטת פרסום אחת תתאים לעסק מסוים והאחרת לא תתאים. הכי חשוב להשקיע ולא להתייאש עד שתוכלו להבין מה הכי מוצלח ומתאים לעסק שלכם.

שיהיה בהצלחה!