מוצרי פרסום – טעויות שאסור לכם לעשות

מוצרי פרסום – טעויות שאסור לכם לעשות

מוצרי פרסום הם כלי נהדר להעברת מסר שיווקי וכמו כן כלי שמסייע במשיכת לקוחות לעסק.
על פי מחקרים שנעשו בתחום, נמצא שמעל 80 אחוז מהאנשים שקיבלו מוצרי פרסום, זכרו את העסק המופיע עליהם. על כן, כאשר אתם משתמשים במוצרי פרסום בעיצוב אישי, מומלץ שתמנעו מכל מיני טעויות, שכן אתם לא רוצים להשיג את האפקט ההפוך ממה שרציתם.

הכתבה בשיתוף עם חברת חושן פרסום המשווקת מגוון מוצרי פרסום במחירים אטרקטיביים.

שימוש שגוי בשפת מותג

עליכם להשתמש בשפת המותג שלכם ולהיצמד אליה כמה שרק אפשר. שימו לב גם לצבעי הלוגו והמותג. במידה ותעשו שימוש שגוי בשפת המותג, הרי שקהל היעד לא יזהה את הלוגו וכמו כן את המסר השיווקי שרציתם להעביר.

מוצרי פרסום שהקהל שלכם לא יאהב

חשוב מאוד שתבינו מי הקהל שלכם. כך תוכלו להתאים עבורו את מוצרי הפרסום המתאימים.
כמו כן, מומלץ להימנע מבחירת מוצרי פרסום שמעוררים כעס אצל הלקוחות או העובדים. יתרה מזאת, אל תבחרו מוצרי פרסום שיפגעו ברגשות שלהם. לדוגמה, אם אתם מציגים בכנס שעוסק בתחום הפנסיה והקהל שלכם מגיע מהמגזר החרדי, אל תחלקו במתנה קופת חיסכון בצורת חזיר.

אל תחכו לדקה ה-90

יש מוצרי פרסום ייחודיים שאספקתם עשוה לקחת זמן רב וזאת מכיוון שזמן הייצור שלהם ארוך ביחס למוצרי פרסום פשוטים אחרים. על כן, מומלץ להזמין מבעוד מועד וכך יהיה אפשר לקבל מוצרי פרסום באיכות גבוהה וגם הספק ממנו אתם מזמינים לא יהיה בלחץ לספק את המוצרים.

מעט או יותר מדי מידע על מוצרי הפרסום

כאשר ממתגים מוצרי פרסום, חשוב לקחת בחשבון את כמות המידע שתהיה עליהם. אם תכניסו יותר מדי מידע, הרי שהדבר יכול לגרום לכך שהלקוחות ישתעממו ואם יהיה מידע חסר, לא בטוח שהלקוחות ירצו לרוץ ולחפש אתכם במיוחד. על מנת שיהיה אפשר להתגבר על הקושי הזה, מומלץ שתיצמדו ככל הניתן לשפת המותג. זוהי אותה שפה המזוהה עם המוצר שלכם.

טיימינג

עליכם לבחור מוצרי פרסום בתזמון הנכון וכל זאת על מנת שיהיה אפשר לסייע משמעותית לתהליך קידום המוצר או השירות שאתם מוכרים. לדוגמה, כוס תרמית או מטריות, הם מוצרים מצוינים שאפשר לחלק בחורף. אם תחלקו אותם בקיץ, כנראה שהם לא יעשו את העבודה. עליכם לייצר אסטרטגיות חלוקה של מוצרי פרסום שיכללו כמובן גם את תזמון החלוקה.

התייעצו עם מומחה

יכול להיות שיהיו דברים שלא לקחתם בחשבון כמו, זמן ייצור של המוצרים, זמן אספקה, צורת שילוח, זכויות שימוש בסימני מסחר ועוד. על כן, התייעצו עם ספק מוצרי פרסום שהוא גם יבואן וגם יצרן של מוצרי פרסום וקידום מכירות. הקשיבו למה שיש לו להגיד. כך תוכלו להימנע מטעויות וגם תוכלו להביא להצלחת מוצרי הפרסום שלכם.