תוספים לוורדפרס שמומלץ להכיר

תוספים לוורדפרס שמומלץ להכיר

אחת ממערכות ניהול התוכן הטובות והפופולאריות בעולם היא וורדפרס. היא פועלת בתצורת קוד פתוח וכל אחד שבוחר להשתמש בה, יכול לעדכן אותה בהתאם לצרכים שלו. למערכת וורדפרס, יש למעלה מ-50,000 תוספים. השימוש בתוספים שהמערכת מציעה, יכול להקל משמעותית על מנהלי האתרים.

ריכזנו לכם רשימה של התוספים המומלצים.
הכתבה בשיתוף עם חברת פולפאוור – חברה לשיווק דיגיטלי.

WPForms

באמצעות שימוש בתוסף הזה, תוכלו לצור טפסים לאתר שלכם. כך תוכלו לאסוף בקלות את פרטי הקשר של הלקוחות המתעניינים בשירותים או המוצרים שאתם מציעים. התוסף מציע ממשק נוח וגם ידידותי.

Yoast SEO

באמצעות שימוש בתוסף זה, תוכלו לנהל On-Site SEO באתר שלכם. מה הכוונה? תוכלו לנהל את תגיות המטא שיש לכם באתר, לשפר את הנראות של האתר במנועי החיפוש וכמו כן תוכלו גם להטמיע סכמות באתר וגם לנהל את ה-Sitemap. התוסף כמובן מציע עוד שלל אפשרויות שתוכלו ליישם.

OptinMonster

יש הרבה מקרים בהם הגולשים נוטשים את האתר, ממש לפני ביצוע הרכישה. במידה ותבחרו להתקין את התוסף הזה, הרי שתוכלו לצוד את אותם גולשים ואפילו להציע להם הצעות משתלמות. כמו כן, תוכלו גם לצמצם משמעותית את הנטישה וגם להגדיל את ההמרות וכמובן את המכירות שלכם.

Sucuri.net

באמצעות התקנת התוסף הזה, תוכלו להגן על האתר ממתקפות DDOS, לשפר את הביצועים שלו וגם לבצע מעקב לגבי רמת האבטחה של האתר.

UpdraftPlus

באמצעות התקנת התוסף הזה, תוכלו לנהל גיבויים, שחזורים ושכפולים של האתר. התוסף מציע ממשק נוח וברור לכל משתמש.

WP Rocket

באמצעות שימוש בתוסף זה, תוכלו לבצע caching לעמודים שונים באתר ואפילו תוכלו לטעון מראש עמודים שלוקח להם זמן רב להיטען. אין ספק שהתוסף הזה יגרום לאתר שלכם לטוס.

Css Hero

מדובר על תוסף שמתמקד בטיפול באספקטים העיצוביים של האתר. באמצעות התוסף, תוכלו לבצע התאמה למובייל וכמובן גם לטאבלטים, תוכלו לבחור ערכות צבעים עקביות, תוכלו לטפל בטיפוגרפיה ופונטים, להתאים מידות ופרופורציות לאתר, לשלב סניספטים מוכנים מראש וכמובן לערוך את קוד ה-Css של האתר.

Pretty Links

במידה ואתם רוצים לקצר את הקישורים של עמודי האתר, כך שיהיו נוחים לתצוגה וגם לשיתוף, התוסף הזה יעשה לכם את העבודה. הוא מומלץ במיוחד לכל מי שפעיל ברשתות החברתיות וגם למי שמתפרנס מאפיליאציה.

Shared Counts

תוסף חינמי, שבאמצעותו תוכלו לבצע מעקב אחר אסטרטגיית ההתנהלות שלכם ברשתות החברתיות. כלומר, אתם תוכלו לזהות האם יש תכנים שמעניינים יותר או פחות את הגולשים, תוכלו לראות כמה שיתופים נעשו לעמודים מסוימים ברשתות החברתיות ועוד.

WPML

תוסף שיעזור לכם בכל הקשור לניהול תשתית לאתר רב לשוני. אפשר גם להשתמש בו על מנת לתרגום בקלות עמודים ותפריטים באתר.

Redirection

תוכלו להשתמש בתוסף זה, על מנת להגדיר הפניות 301 בצורה פשוטה וקלה. הדבר כמובן יכול לסייע בשיפור חווית המשתמשים באתר, שכן הם לא ינווטו לדפים לא רלוונטיים.

Akismet

תוכלו להשתמש בתוסף זה, על מנת לסנן תגובות זבל וספאם.

Broken Links Checker

תוכלו להשתמש בתוסף זה, על מנת לאתר וגם לתקן לינקים שבורים שיש באתר.